pondělí 29. července 2013

Velmi "depresivní" Doktorský závislostní monolog




Ola Mishamigos *Castielface*
Takže, nevěděla jsem co psát a právě se vypisuju z deprese, že jsem nebyla Festivalu Fantasie a kdybych šla rovnou na povídky, tak by to neskončilo moc dobře (když jsem to skoušela minule, tak sem to musela celý přemazat, jelikož tři čtvrtiny kapitoly zabíral pro mě dost depresivní monolog o hrůznosti konce Davida Tennanta v Doktorovi Who).
Co jsem to chtěla říct? Okey, za ty skoro dva měsíce co jsem tu nebyla se toho dost stalo. Teda v realitě se toho moc nestalo, ale v mím mozku toho bylo hodně. Nejdůležitější  z "reálných věcí" je to, že jsme byli se školou v Angli-lá. Oh yeah! Bylo to dosti boží. Drazí imaginární čtenáři, záviďte mi, jelikož jsme tam našli opravdovou, reálnou, modrou, doktorovu TARDIS! Sice byla trochu větší a byla kovová a ne dřevěná, ale byla to ona.. a nebyla to upoutávka na Doktora, prostě tam stála. Jen mě naštvalo, že
  • za a) Doktor se styděl a jaksi nevylez, ikdyž jsem se na ní byla kouknout celkem třikrát
  • za b) Nedala se otevřít
I přez tohle "drobné" selhání to tam bylo úžasné. Jsem vážně ráda, že jsem si TARDISu vyfotila i přez to, že jsem v té době jen věděla že něco jako Doktor existuje, ikdyž jsem ho ještě neviděla. Kdybych to neudělala, asi bych o návratu sama na sobě provedla nějaký hodně krutý woodoo rituál.
Jediný čeho lituju je, že jsem se vrátila do ČR.

*Gábina (Gabriel --> Supernatural).. ještě teď pro něj pláču, toho borce jsem  žrala*

Nechci být moc nevlastenecká, ale v Anglácku mi bylo vážně blaze. Hezky vám to shrnu:
Co je v Angli-landu a v ČR ne -->
  1. Subway (řetězec obchodů s bagetami)
  2. Konstituční monarchie
  3. Sexi angličani (a že jich je)
  4. Školní uniformy (jsem asi jediná osoba na planetě, která by je dobrovolně brala)
  5. Obchody s alternativní módou (aspoň jeden v každém městě, ráj pro mou osobu, jelikož já normiální módu nesnáším: kdo by nechtěl do ochůdku, kde prodávaj Geek tryčka, nebo rock/punk módu. V ČR to musím složitě skupovat na inťáku)
  6. Bradavice (tam jsme v rámci prohlídky jaksi zapoměli zajít)
  7. Úchvatné anglické telky (BBC a spol)
  8. MI5 a MI6
  9. Davida Tennant, Emma Watson (a zbytek HP bandy), Jamie Bell
  10. Eda Sheeran a Olly Murs
  11. Čaj o páté xD
  12. Funkční X-factor, Voice, Talent a SuperStar
  13. Vysoká pravděpodobnost útoku UFO a příletu Doktora (nebo Mastera, ale bez urážky, Doktora bych radši, ten nemá potřebu vyhlazovat lidstvo)
*Dave Tennant, aneb: To si už asi měsíc říkám v jednom kuse*
Co je v ČR a v Anglandu ne -->
  1.  "Demokracie" (Zkráceně naše okouzlující vláda)
  2. Předrazý prezidenti (rýsuje se nám fakt pěkná řada -> zloděj, ožrala.. a co bude dál?)
  3. "Móda" lidí všeho věku-> postávání před sámoškou a chlastání (bez urážky)
  4. Třetina populace kouřící (doslova bez urážky)
  5. Pětina populace alkoholici
  6. Studentská Pečeť za 49,90 Kč
  7. Studentská Pečeť za 24,50 Kč (Dočasná sleva k Kauflandu!! Blehehehé *o*)
  8. VKV-čka( Velmi křehké obvody), Obchoďák, Ulice, Ordinace v Růžovým Háji a podobný kraviny (Tele-no-velkýý.. aneb, jak si snížit IQ na milion spůsobů)
  9. Animax (aneb, jak zabít dobrý anime příšerným dabingem)
  10. "Okouzlující" čeští paparazi a jejich neustávající pokusi a psychickou vraždu Ivety Bartošový
  11. Až úchvatně povrchní soutěže (H*vnoStar, RádobyTalent atd)
  12. Ewa Farna
  13. Herecké výkony okouzjících českých herců


Well.. to bylo dlouhý. A celkem mi to i pomohlo.. probudilo to depresi, ale v jiném smyslu. Navíc depku z toho, že nežiju v té polobožské zemi budu mít do té doby, dokud se tam nepřestěhuju, takže nic novýho xD Jo a než skončím, tak sem hodím pár velmi významných fotek z Angličanska. TARDISu nemám, protože jsem jí fotila na mobil a jaksi jsem stratila tu věc co se s ní propojuje mobil a kompjůtr xD
 *Erb rodu WINCHERSTERŮ. Ano, taky jsem nevěděla, že Samvěd s Deanusem mají nějakej erb*
 *Deanusovy koláče z výlohy xD*

*Moře: kupodivu modré *o**


Žádné komentáře:

Okomentovat

Líbil/nelíbil se vám můj článek? Tak dopřejte svým prstům pohyb a napište mi aspoň krátký komentář *supercuteface* ♥.♥